Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 21 lutego 2019

Szkatułka shabby chic

Cześć !
Dzisiaj chcę Wam pokazać, 
jak przy użyciu stempli "malować" farbami.
Do swojej szkatułki wykorzystałam farby akrylowe oraz kredowe.
Ważne, by mieć kilka odcieni.
I pamiętajcie - każda warstwa musi dobrze wyschnąć.

Tutaj macie dostępny filmik - krok po kroku, 
a poniżej więcej zbliżeń pudełeczka :)
Bardzo fajnie sprawdził się tutaj stempel warstwowy - róża oraz duże listki,
które pomogły mi stworzyć coś na kształt wianuszka.

Romantyczna szkatułka w stylu shabby chic na koniec została przetarta papierem ściernym 
oraz pilniczkiem i zabezpieczona lakierem wodnym.

Życzę Wam dobrego dnia !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...