Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 15 marca 2013

Coś nie tak ?


No chyba coś ze mną nie tak....
Idzie wiosna, wszyscy stęsknieni są barw, słońca, zieleni.
No i mnie też tego brakuje. Ale...

W grudniu motorem do przedświątecznych porządków były dla mnie dekoracje, które stopniowo pojawiały się w mieszkaniu.
Pomyślałam, że może i tym razem zrobię podobnie.
Wybrałam się zatem po kilka drobiazgów do świątecznego stroika.

Wczoraj przeglądając blogi, sklepy internetowe i wygooglowaną grafikę znalazłam kilka kolorowych, pięknych dekoracji.
Najbardziej podobają mi się te łączące zieleń z bielą i różem.


Ja tymczasem do domu przytaszczyłam wianek pokryty sztucznym mchem, naturalny sizal, wydmuszki przepiórcze i małe,
brązowe gniazdko z patyczków.
Kolorów (wesołych i radosnych) totalnie brak. 

Co się ze mną dzieje ? Hmm....
Myślę, co by tu zrobić by ta kompozycja jednak była wesoła - mimo to.
Będę kombinowała, zrobię coś z tego co mam w domu.
Coś dodam, coś zmienię... Nic mi się nie klaruje...
Mam zajączka drewnianego... tylkgo gdzie ja go.. do gniazdka ?
Masakra !

Popatrzę jeszcze na te inspiracje, pomyślę.... może nawet coś wymyślę ?


Fotografie zapożyczone z internetu














13 komentarzy:

  1. kochana dasz radę :) Najważniejsze żeby się Tobie podobało. Zajmij głowę czymś innym i gdy wrócisz do tematu za chwilkę to pomysły przyjdą same :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba rzeczywiscie chwilowo odpuszczę, a ręce potem same coś stworzą ;)

      Usuń
  2. Śliczne inspiracje, wierzę iż wymyslisz coś extra.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak trzymam kciuki, ja też będę się zabierać tylko w tym roku to wyzwanie, bo za tydzień robimy Asi urodziny, więc ja nie wiem jak ja to wszystko ogarnę? Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo no to nielada wyzwanie przes Tobą :)
      Trzymam kciuki, aby wszystko się udało !

      PS jeśli nie chce Ci się piec tortu polecam tort mrożony z Conditorei Coppenrath & Wiese (np. Szwarcwaldzki, Tiramisu) - dostępne m.in. w Kauflandach, Auchan czy Tesco :) mniam !

      Usuń
    2. Na szczęście moja szwagierka piecze przepyszne torty :) Jestem uratowana na wszelkie okazje ... w maju komunia ... Buziaki!

      Usuń
  4. też przebieram nogami w oczekiwaniu na wiosnę a za oknem zamieć śnieżna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie mów... dzisiaj przymarzło mi w samochodzie sprzęgło :( wsiadam rano, wciskam i... tak już zostało !

      Jak tej zimy się pozbyć ?
      Może by tak Marzannę utopić ? hmm ? w przedszkolu działało ;)

      Usuń
  5. Dekoracje naturalne są modne. Może najdzie cie dopadnie mania kolów jak pogoda bedzie inna:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ozdoby, fajne są te kurki w filiżankach. Myślę, że jak pogoda się poprawi to i Tobie wróci wena :) Pozdrowienia już prawie wiosenne przesyłam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...