Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


sobota, 16 marca 2013

Wstępnie wielkanocnie :)


Wczoraj wieczorem zaczęłam coś tam kombinować z tym wianuszkiem/stroikiem na stół.
Jednak coś mi to nie szło, więc skupiłam się na jajkach.
Dokończyłam swoje pisanki w stylu vintage, a wianuszek porzuciłam - jak się później okazało na chwilę...



Przymierzałam i kombinowałam, ale finalnie wszystko zdjęłam i zaczęłam od rozjaśnienia zielonego wianka białymi hortensjami oraz perełkami (o tym w następnym poście).


Myśląc nieustannie o kolorach wiosny zaczęłam ozdabiać dwie decoupage'owe pisanki..




Obie zyskały bawełnianą koroneczkę w pasie :)



Mniejsza (10 cm wys.) dodatkowo przystroiła się w kwiatuszki z organzy w delikatnych zieleniach i turkusach, większa zaś (12 cm wys.) w pastelowych różach i bieli :)



Obie dostępne są TU :)



A tu moje dzisiejsze, śliczne śniadanko do łóżka :) 
Miłe, prawda ?


Słońce dziś tak pięknie świeci ! Aż żyć się chce :)
Uroczego weekendu Wam życzę !



14 komentarzy:

  1. Wow jajka wyglądają bombowo!!!! Pięknie świątecznie u Ciebie z gustem i pomysłem! Mi coś weny brak na wielkanocne przygotowania chyba przez te minusowe temperatury ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jajeczka, a śniadanko mmmmmmmm:)
    pozdrawiam u nas też dziś wreszcie świeci słońce

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne pastele :)
    cudny motylek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jajeczka mnie zauroczyły :) cudasie

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał...!!! Odlotowe masz śniadanie...;):):):)
    Jajuszka...śliczne
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne jajeczka:)))
    A śniadanko... hmmm...smakowitości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli tak wygląda wstępniak, to co będzie później :)
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały motyl kanapkowy :) Pisanki są przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu..podziwiam Cię za pomysłowość i ciągłe tworzenie czegoś...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne dekoracje!!
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę że u ciebie też pisanki nutkowe :) Bardzo lubię ten motyw. Przepięknie ozdobiłaś je kwiatuszkami :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne,właśnie zaklepałam sobie na stonce różowe:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...