Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 6 grudnia 2013

Stylove szkatułki zdobione sztukaterią :)


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jakie szkatułki 
udało mi się wyczarować w ostatnim czasie :)

Będą stanowiły wyjątkowy prezent dla obdarowanych nimi w Święta osób.


Wykorzystałam do ich wykonania dekory - sztukaterię gipsową, która dostępna jest TU
Ciekawe ornamenty dodały szkatułkom charakteru.


Są również złocenia, patyna i naturalna bejca :)


Sama chyba zrobię sobie podobną, bo... bardzo mi się spodobały :)



A Wam ? Wpadła któraś w oko ? :)



7 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona, takich szkatułek jeszcze nie widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie mi w oko wpadly!rewelacyjne!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam szkatułki chociaż nie pasują za bardzo do stylu nowoczesnego czy skandynawskiego ale w każdym domu taka szkatułka przydaje się na biżuterię albo zdjęcia .... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...