Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 5 lipca 2018

Dla mężczyzny exploding box w odcieniach błękitu


Mężczyźni lubią błękity i beż, 
dlatego taki dokładnie jest mój kolejny exploding box.

Upominek w marynistycznym, wakacyjnym nastroju, 
wszystko dzięki wspaniałym papierom z kolekcji Off Shore II


Elementy  do wycinania kojarzą się z radosnym czasem urlopu, relaksu i beztroski. 
Nadmorskie klimaty kuszą i zapraszają w podróż.
Każdy – i starszy i młodszy – znajdzie w Off Shore coś dla siebie. 

Połączenie morskiej piany i żaglówki spodoba się każdemu mężczyźnie 
i wywoła jego szczery uśmiech. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...