Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 19 lipca 2018

Lato nad morzem, a jednak w domowym zaciszu....

Niestety nie każdemu pisane jest zobaczyć w te wakacje mewy, morze i prawdziwą latarnię. 
A jednak każdy - te morskie klimaty - może mieć w zasięgu wzroku i na wyciągniecie ręki !
Moja komoda od jakiegoś czasu prezentuje się nadzwyczaj wakacyjnie, 
jednak nie omieszkałam zrobić sobie kolejnej, bardzo letniej dekoracji, 
którą stworzyłam wykorzystując jedynie produkty Artistiko 
i kilka zwykłych patyczków :)
Kolory lata, to dla mnie zdecydowanie biel i błękity. Wszystkie odcienie nieba i wody. 

W takich tonacjach utrzymałam swoje latarnie
które idealnie wprost prezentują się na mojej komodzie w pokoju dziennym.
Myślę, że byłyby też extra dekoracją w pokoju małego marynarza, 
a w towarzystwie muszelek oraz rozgwiazdy także i łazienki :)
 Oprócz małej i średniej latarenki (bazy) wykorzystałam tutaj również 
przeuroczą maskę z chmurkami
oraz elementy z zestawu sterów i żaglówek :)
Baaaardzo słoneczne pozdrowienia przesyłam !

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba taka wakacyjna pamiątka, szkoda, że nie można kupić podobnej w nadmorskich budkach z pamiątkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w naszych nadmorskich budkach wszystko na jedno kopyto i pachnie chińszyczną. Szkoda, bo można by mieć naprawdę miłą, naturalną pamiątkę wykonaną z tego, czego na naszych plażach nie brakuje (patyczki, kamyczki, muszelki, piasek etc.). Miłego dnia !

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...