Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 17 lipca 2018

Eksplodujące pudełko, które mówi: „dziękuję”


Exploding box, który wyraża wdzięczność, 
to jeden z najpiękniejszych prezentów jakie można dostać.


Pozostawia same dobre wspomnienia w pamięci 
obdarowanej osoby i pozwala poczuć, 
że to co robi i jakim jest człowiekiem inni dostrzegają i doceniają.

Prezent dla miłośniczki kwiatów, kobiety romantycznej, subtelnej, 
w której naturę idealnie wpisuje się kolekcja papierów Love in Bloom.

Wycięte kwiaty i listki tworzą kompozycję trójwymiarową, 

a wnętrze skrywa pastelowe odcienie i jeszcze więcej kwiatów.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...