Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 11 lipca 2018

Exploding box w radosnych kolorach :)


Kilka razy słyszałam już, że dobre życzenia miło jest otrzymać w takiej formie.
To wszystko dlatego, że eksplodujący kolorami box należy do tych upominków,
które zawsze wywołują uśmiech na twarzy.



Swoje pudełeczko ozdobiłam wspaniałymi, 
soczystymi papierami ze sklepiku Studio Forty (znajdziecie tutaj dwie kolekcje).
Dodałam też stempelek z mojego ulubionego zestawu "Tu i teraz".


Nie mogło również zabraknąć tekturowych wycinanek,
czyli nowości, która pojawiła się w ostatnim czasie 
(a jest ich znacznie więcej, więc zaglądajcie do sklepu!).

Pozdrawiam serdecznie
i życzę by czas do weekendu szybciutko minął!
Magda

2 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...