Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 24 lipca 2018

Bransoletki z ogniwkami łańcucha rowerowego :)

 Ostatnio miałam okazję spróbować czegoś zupełnie nowego,
a wiecie, że lubię wyzwania :)
Połączyłam sznurek oraz koraliki z elementami łańcucha rowerowego - 
w kobiece i delikatne bransoletki.
Idealny upominek dla każdej cyklistki.
Można nosić pojedynczo lub całym stadem, bo idealnie do siebie pasują.

Co myślicie o takim zastosowaniu łańcucha ?
Ja sama byłam zaskoczona, że można z niego wykonać tak subtelną biżuterię :)


2 komentarze:

  1. Stadko z pierwszego zdjęcia mnie oczarowało :) moje kolory, z ogromną przyjemnością bym takie nosiła nie tylko na rower. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez uwielbiam takie kolorki ! Może jeszcze kiedyś kilka powstanie? Kto wie :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...