Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 2 sierpnia 2018

Pudełko z okazji pięknej rocznicy

Niezwykle rzadko zdarza się, by zrobić pudełko z takiej okazji.
A jest ona naprawdę bardzo wyjątkowa.
Gratulacje w dniu 60. rocznicy ślubu – z mnóstwem dobrych życzeń,
kartką z kalendarza, starym zdjęciem i zabawną figurką na szczęście w środku.




Kompozycję wspaniale dopełniły papiery z kolekcji Hello Beautiful,
ponieważ motywy kwiatowe są zawsze dobrym tłem
dla wszelkich życzeń składanym najbliższym.

Wierzę, że taki exploding box przez kolejne lata będzie przypominał zakochanym
ten jakże wyjątkowy, letni dzień.
Z zaufanego źródła wiem, że bardzo im się podobał !


2 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...