Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 16 sierpnia 2018

Latarnia morska – pamiątka z wakacji :)


Z wakacji często przywozimy sobie rozmaite pamiątki,
a taka latarnia morska świetnie spełni się w roli „przywoływacza wspomnień”.
Mamy gwarancję, że będzie oryginalna, ponieważ możemy wykonać ją samodzielnie.
Wystarczy baza hdf, papiery z kolekcji Odd Shore II, muszelki, kamyki, piasek znad morza,
kawałek sznurka, może jakieś patyczki i farbki.
Bazę oklejamy papierem, pryskamy farbą, wycinamy nadmorskie kształty
 i naklejamy na taśmę dystansową.
Wakacyjne dodatki, to już tylko Wasz wybór !
Przywieźcie do domu troszkę wspomnień i przedłużcie sobie wakacje,
bo kolejny tak fajny wyjazd pewnie nieprędko się zdarzy!

Przesyłam moc słonecznych pozdrowień :)
Magda

4 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...