Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Zaproszenia na imprezę w ogrodzie

Czas na ostatnie imprezy w plenerze 
- zaproszenia na imprezę w ogrodzie są gotowe !


Sierpień dobiega końca, lato również. Ostatnie ciepłe wieczory przed nami.
Dobrze wykorzystać je na spotkania w gronie znajomych. 
Kolorowe zaproszenia z pewnością ucieszą naszych gości 
i nie odmówią udziału w garden party.


Do ich wykonania użyłam tropikalnej kolekcji papierów Let's Flamingle, 
którą połączyłam z kropkami akwareli i tuszami w pasujących kolorach. 
Dodatkowo zaproszenia ozdobiłam naklejkami 
i banerkami z tej samej kolekcji. 
Prawda, że są urocze ?



Na stołach wylądowały także winietki z tej samej kolekcji,
a urodzinowe garden party udało się wspaniale !
Goście dopisali, a wesołe rozmowy przy świecach trwały do późnej nocy :)










4 komentarze:

  1. Śliczne zaproszenia a przygotowane dekoracje z pewnością przyczyniły się do tego aby zaproszeni goście czuli się doskonale:)))Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa Brydziu :) mam nadzieję, że gości czuli się swobodnie i będą ten wieczór wspominać równie miło jak ja :)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie egzotyczne klimaty! Piękne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam tą serię papierów - są mega wakacyjne i takie radosne :)
      Dziękuję za tak miłe słowa !

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...