Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 30 sierpnia 2018

Jaka to rocznica ?

 To zdecydowanie częste pytanie, 
które może mieć ogromne znaczenie przy doborze prezentu,
tworzeniu bukietu czy kompozycji z takiej okazji.

Mama już od dawna mówiła, że chciałaby taki spis umieścić na ścianie swojej kwiaciarni,
a jej remont był ku jego stworzeniu idealnym pretekstem.
 Ramkę kupiłam w IKEA  i udekorowałam po swojemu.
Znalazło się tu trochę papierowych i sztucznych kwiatów, retro tag 
i tabliczka z farbą tablicową :)

 Ramka już zawisła w przeznaczonym dla siebie miejscu 
i będzie podpowiadać kierunek, w którym powinniśmy pójść w danym roku :)

My już po rocznicy skórzanej, 
a jaka jest Wasza najbliższa ?

 Serdecznie pozdrawiam
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...