Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 22 sierpnia 2018

Najlepsze miejsce na Ziemi

Dom to zdecydowanie najlepsze miejsce na Ziemi, 
dlatego warto o niego dbać, by czuć się w nim wyśmienicie.

Przez te kilka miesięcy mieliście okazję przekonać się, 
że tworzenie dekoracji do domu sprawia mi największą frajdę.
Dzisiaj nadszedł czas pożegnania z Design Teamem Artistiko, jednak nie zostawiam Was z pustymi słowami. 
Mam dla Was kolejne dwie inspiracje na dekoracje do pokoju 
lub sypialni (u mnie znalazły własnie w niej swoje miejsce).

Czas na pracę z hdf'kami będę wspominała bardzo miło i nie porzucę ich nigdy, 
bo są bardzo wdzięczną bazą same w sobie, 
jak również dodatkiem do innych prac i technik.




U mnie jak zwykle kobieco, kwiatowo i pastelowo.
Przyjemnego oglądania i do zobaczenia wkrótce, powiem tylko, że będzie baaardzo kolorowo :)
Ściskam mocno
Magda

4 komentarze:

  1. Piękne dekoracje !!! takie radosne i energetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brydziu Kochana - dokładnie takie jak mój humor gdy je tworzyłam, super, ze to dobrze widać :) Pozdrawiam Cię ciepło !

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...