Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


niedziela, 19 sierpnia 2018

Z okazji pierwszego roczku :)

Letnie uroczystości są najfajniejsze, bo świętujemy podwójnie !
Dlaczego ?
Ponieważ dodatkowo bawimy się radosnymi kolorami i wzorami.
To one wywołują najszczersze uśmiechy.

Mam dla Was dzisiaj uroczy zestaw dla Roczniaka.
Pudełeczko na drobny upominek udekorowałam papierami oraz stempelkami.
Całość uzupełniły przezroczyste naklejki
które grają pierwsze skrzypce na kartce z dobrymi życzeniami szczęścia. 


Stempelki pokolorowałam akwarelkami, przy ich użyciu powstała także prosta,
radosna, letnia kartka.

Taki komplet świetnie sprawdzi się jako prezent dla maluszka,
tym bardziej, że z łatwością wykonacie go samodzielnie,
a ręcznie wykonane upominki cieszą najbardziej :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...