Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 8 sierpnia 2018

Tabliczka z termometrem

Chciałabym zaprezentować Wam dzisiaj, jak krok po kroku stworzyć dekupażową tabliczkę z termometrem.
Będą nam potrzebne:
1.       Baza tabliczki 
2.       Napis hdf 
3.       Farby (akrylowe lub kredowe)
4.       Klej do serwetek oraz klej typu Magic
5.       Serwetka
6.       Pędzle
7.       Lakier bezbarwny (najlepiej na bazie wody)
8.       Drobny papier ścierny
9.       Termometr drewniany
Bazę maluję jasną farbą podkładową.
Następnie przy użyciu kleju do dekupażu naklejam - w wybranym miejscu - 
pierwszą warstwę serwetki (serwetka składa się z trzech warstw).

Klej rozprowadzam od środka motywu ku brzegom miękkim pędzlem, 
a następnie wygładzam serwetkę palcem by zniwelować drobne nierówności.
Kolejny etap to naprzemienne lakierowanie tabliczki 
i delikatne przecieranie drobnoziarnistym papierem ściernym (dzięki temu praca będzie gładziutka).
Czekając aż kolejna warstwa lakieru wyschnie, wybieram napis 
i maluję go na pasujący do całości kolor.

Przed ostatnią warstwą lakieru przyciemniam brzegi pracy, 
domalowuję brakujące elementy oraz kilka wesołych kropeczek.
Termometr i napis naklejam na gotową tabliczkę przy użyciu Magic’a i gotowe ! J 


Serdecznie pozdrawiam
Magda

6 komentarzy:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...