Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 1 listopada 2018

Jesienna dekoracja z kamieniczkami

Listopad w pełni, więc jesienna dekoracja świetnie sprawdzi się w niejednym wnętrzu.
Kolorowa jesień, dużo ciepłych barw, złote słońce, las i piękny odcień drewna,
to wszystko sprawia, że czujemy się lepiej.

Taka dekoracja na półce, komodzie czy parapecie doskonale poprawi humor 
nawet w deszczowy dzień.
Mój jesienny krajobraz pięknie uzupełniają drzewka z barwnych papierów.
Wykorzystałam tutaj kolekcję Love in Bloom oraz Serendipity White.

Świetnie sprawdził się również efekt mchu, złota farba metaliczna,
wysuszony ogonek dyni (w roli starego pnia) 
oraz patyczki przyniesione prosto z lasu.

Naklejka z życzeniami dobrego dnia pochodzi z zestawu Let’s Flamingle
który – jak widać – pasuje nie tylko do letnich prac.
Kamieniczki to najnowsza kolekcja Wycinanki - 
całą możecie podziwiać tutaj.
W swoim projekcie połączyłam tekturki ze stemplami
które pomalowałam akwarelami i wycięłam.
Wszystko zamocowałam używając pistoletu z klejem na gorąco i gotowe :)
Serdeczności przesyłam prosto z tej jesiennej krainy !

A już wkrótce kolejne domki, nieco inne od tych, ale równie klimatyczne.
Zaglądajcie na bloga :)

6 komentarzy:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...