Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 26 listopada 2018

Kartka z różami i koronkami w stylu vintage


Tym razem przygotowałam dla Was wielowarstwową kartkę z różami i koronkami.
Od kilku tygodni jestem w świątecznym nastroju,
a to za sprawą papierów i naklejek Piątek Trzynastego.

To one niepodzielnie królują w mojej scrapowej pracowni.
Zieleń, czerwień, biel.
Razem tak wspaniale się komponują i uzupełniają.
Postarzone papierowe paski i elementy z kolekcji Rosy Cosy Christmas 
wraz z koronkami ułożyłam warstwowo.
Dodałam gwiazdki wycięte z Serendipity White, 
papierowe kwiaty, tasiemkę vintage oraz wycinankę – bombkę
która jeszcze bardziej podkręca świąteczny charakter kompozycji.
Taka kartka ucieszy każdego miłośnika stylu vintage !
A wam, jak się podoba ?


2 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...