Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 20 listopada 2018

Pokaz świąteczny - trendy na nadchodzące tygodnie :)

 W ubiegły weekend w Hurtowni Kwiatów Roża odbył się pokaz florystyczny,
w którym miałam szczęście uczestniczyć.
Ogrom inspiracji, cennych wskazówek i kompozycji, które na długo pozostaną w pamięci.
A że florystki nie próżnowały mam dla Was mnóstwo zdjęć - 
starałam się je jakoś uporządkować.
Mamy zatem 3 główne kategorie:
1. choinki/drzewka
2. wieńce/wianuszki
3. pozostałe dekoracje, świeczniki, bukiety i stroiki :)

Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie.
Kolorystyka zarówno tradycyjna, jak i bardzo nowoczesna.
Podobnie jest z formami.
Sami zobaczcie i inspirujcie się do woli !

Więcej nie gadam, bo zdjęć jest około mnóstwo !

Bardzo jestem ciekawa co Wam spodoba się najbardziej.
Ja mam swoich faworytów i potwierdza się, 
że ja nowoczesna to nie jestem hahaha ;) :)





























 








2 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...