Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 15 listopada 2018

Roziskrzony czas...

 Coraz częściej słyszę, że prezenty trzeba kupować, 
że listę zakupów na święta zrobić...
Kurczę... no ja wiem, 
że u mnie już od września na blogu są świąteczne akcenty, 
ale mimo tego nie chcę dać się zwariować. 
Chociaż jeszcze przez 2 tygodnie ok ? ;)

Karteczki świąteczne już mam,
a za kolejne świąteczno-zimowe prace zabieram się wkrótce.

Dziś jednak jeszcze jedna kartka, która powstała 
 z produktów i narzędzi Stiudio Forty oraz dpCraft. 




Jako bonus dorzucam jeszcze filmik, gdzie pokazuję zimowy zestaw, 
na bazie którego zrobiłam powyższą kartkę.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)
Serdecznie pozdrawiam
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...