Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


sobota, 10 listopada 2018

Mini czekoladownik idealny na Święta

 Witajcie Kochani !
Niewielki, słodki, niezobowiązujący upominek
– to mój przepis na nadchodzące Święta.

Bazę w kolorze złota ozdobiłam świątecznymi motywami
arkusza do wycinania Agaterii.
Dodałam urocze kropeczki i napis Święta.

Gwiazdka z papieru kraftowego wygląda jak pierniczek, 
a naturalne dodatki i tekturki uzupełniają tą radosną kompozycję.

Komu podarowali byście taki prezencik z czekoladą w środeczku ?


 Miłego weekendu Wam życzę ! :)

2 komentarze:

  1. Myślę, że czekoladki ukryte w tak cudnym opakowaniu zachwyciły by każdego.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Dorotko, tym bardziej, że to nie ostatni mój świąteczny czekoladownik - kolejny będzie już na pełnowymiarową czekoladkę :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...