Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 20 września 2018

Kartki z dobrymi życzeniami

 Nie chcemy by ciepłe dni przeminęły, 
ale kartki z dobrymi życzeniami są zawsze mile widziane.

Za oknami jeszcze bardzo słonecznie i pogodnie,
lecz u mnie w pracowni rządzą już świąteczne klimaty.


 Przepiękne papiery z kolekcji Rosy Cosy Christmas nie mogły długo czekać !
Idealnie komponują się z Serendipity White 
i prostymi dodatkami, bo same są bardzo dekoracyjne.

Wspaniałe elementy do wycinania i niepowtarzalne wzory skłoniły mnie 
do natychmiastowego rozpoczęcia produkcji świątecznych kartek.

Do kompletu znajdziecie również naklejki z napisami (po angielsku i po polsku), 
które również wykorzystałam w swoich pracach.

A to dopiero początek moich świątecznych poczynań – będzie ich znacznie więcej, zapewniam !


5 komentarzy:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...