Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 10 września 2018

Smerfne osiedle grzybkowe :)

Jesień dopadła też kolekcje w sklepach scrapbookingowych.
Najwięcej jej dostrzegam na półkach Studio Forty

Są fantastyczne grzybki, listeczki, a to wszystko nie tylko na stemplach i papierach, 
ale również w postaci tekturek i naklejek.

Naprawdę magiczna kolekcja, która wywołuje uśmiech i przenosi w bajkowy świat.
Moje smerfne domki ozdabiają już komodę,
nie mogłam powstrzymać się przed zrobieniem sobie takiej dekoracji :)

A jak Wam mija początek jesieni ? :)


2 komentarze:

  1. Jaki cudny obrazek. Moje dziecko się jest oczarowane domkami Smerfow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są niezwykle urocze - papiery, stempelki i naklejki - jest w czym wybierać i bawić się wspólnie :) a obrazeczek dostępny ;)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...