Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 6 września 2018

Notes na wakacyjne wspomnienia


Po wakacyjnych wojażach warto zrobić sobie notes na wakacyjne wspomnienia.
To takie miejsce, gdzie wkleimy kilka miłych zdjęć, opatrzymy je wesołym komentarzem, 
albo opiszemy w kliku słowach historię z nimi związaną.


Taki wakacyjny mini-album połączony z zapiskami, 
który można nosić przy sobie całą zimę 
i poprawiać sobie humor w każdej sekundzie. 
Gdy zostanie w nim kilka wolnych kartek dobrze przeznaczyć je na zaplanowanie wyjazdu 
w kolejnym roku, spisać cele, marzenia i krok po kroku je realizować.
Morska kolekcja Off Shore II, to nie tylko wspaniałe papiery z elementami do wycinania, 
ale również gotowe, wycięte tagi, naklejki, napisy i sama baza do notesu 
– praca z takimi dodatkami to czysta przyjemność ! 
Sprawdźcie sami koniecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...