Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 4 września 2018

Sypialnia gościnna :)

Kolejne pomieszczenie zostało przez nas poddane metamorfozie.
Tym razem pokażę Wam jak została odmieniona sypialnia gościnna.

Odświeżyliśmy ściany (tutaj kolejny raz niezawodny okazał się Dulux)
i od razu zrobiło się jakoś jaśniej, ładniej.
Wcześniej jednak sypialnia wyglądała tak:


Łóżko udało nam się kupić stare, solidne, drewniane za okrągłe 100 zł (wyszperane na OLX).
Pojechaliśmy po nie do Krakowa, gdzie okazało się, 
że mebli do zabrania - za całkowią darmoszkę - jest znacznie więcej,
więc wyładowaliśmy auto po brzegi i ruszyliśmy do domu :)

Wyczyszczone i odmalowane otrzymało nowe życie :)
Niebieskooki skręcił je solidnie i teraz posłuży jeszcze długie lata.


 
Już po pierwszej warstwie podkładu pomieszczenie zaczęło
pasować do reszty pomieszczeń w domu :)
Najpierw stanęło w nim samo łóżko i ławeczka,
następnie pokój zyskał naszą sypialnianą szafę (bo tam stoi już inna, większa),
lampę, kwiateczka (ceropegię) oraz dekoracje na ścianie.
To naturalnie jeszcze nie koniec zmian,
będą narzuty, poduchy, półeczki i stoliczek nocny z lampką.
Jednak to wszystko stopniowo, nie wszystko naraz ;)
Nie zmienia to faktu, że teraz wreszcie jest miejsce, by kogoś przenocować.

Bardzo jestem ciekawa czy taka metamorfoza 
(a raczej jej pierwszy etap) Wam się podoba?
Kolejne wyzwania i pomieszczenia przed nami, ale każde kolejne cieszy jeszcze bardziej,
bo pomału w całym domu robi się tak "po naszemu" :)

09. października minie rok od podpisania aktu notarialnego, 
a w listopadzie rok jak tutaj mieszkamy. 
To skłania do refleksji, czy człowiek tego chce czy nie...
Ciąg dalszy nastąpi ;)

Serdecznie pozdrawiam
Magda



9 komentarzy:

  1. Przemiana super udana, zmian koloru spowodowała wrażenie, że wybiliście dodatkowe okno w pokoju. Łóżko i dodatki nadały sypialni stylu.
    Pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu ! To prawda, jest w tym miejscu teraz zdecydowanie jaśniej, a styl zostanie jeszcze dopracowany, ale z grubsza widać w jakim kierunku zamierzam podążać :)
      Serdeczności ślę !

      Usuń
  2. Przepiękna metamorfoza! :) Kolor ma siłę ;) A na olxie można czasem wyszperać prawdziwe perełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej jak mi miło :) Dziękuję! OLX to jedną z częściej przeglądanych przeze mnie stron, właśnie z tego powodu, o którym piszesz :)

      Usuń
  3. Ja w gościnnej sypialni zdecydowałam się na łóżko zrobione z palet. Koszty zdecydowanie mniejsze, a efekt zaskakuje. Tylko jeszcze nie wiem jaki materac najlepszy będzie do tego. Czy niski, gruby, idealnie dopasowany, czy troche mniejszy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry pomysł, gdyby nie fakt że udało nam się tak okazyjnie kupić drewnianą ramę, to możliwe że wzięli byśmy pod uwagę palety. Materac akurat mieliśmy - to nasz stary, ikeowski, sprężynowy (sprężyny w kieszeniach). Aktualnie śpimy na piankowym, twardszym z uwagi na moje dolegliwości kręgosłupa.

      Usuń
  4. Jeśli posiadamy takie miejsce jak sypialnia gościnna to bardzo dobrze o nas świadczy. Warto aby łóżka były wyposażone w materace https://senpo.pl/materace/materace-180x200/ to naszym gościom z pewnością będzie się bardzo wygodnie spało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokój pomalowany na biało jest dużo jaśniejszy :D dużo lepiej teraz wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszę się, że podzielasz moje zdanie w tym temacie :) i dziękuję za ciepłe słowa!

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...