Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 17 września 2018

Najpiękniejsze chwile...


Jesień to nie tylko szarość poranka i długie wieczory. 
To również bajecznie barwne liście na drzewach i pod stopami, ciepły wiatr, 
spacery po lesie w poszukiwaniu grzybów i wycieczki do parku po garść kasztanów.
To również świetny czas na prace kreatywne i hobby. 
Ja oddałam się swojej pasji, jaką jest scrapbooking 
i wykonałam dla Was kilka jesiennych,  magicznych i bajecznie radosnych kartek, 
które mogą stać się inspiracją dla starszych i młodszych.


 Całym sercem pokochałam grzybowe domki, 
których kolorowanie sprawiło mi prawdziwą frajdę !


Wielobarwne, jesienne papiery z kolekcji MAGIC FALL, 
fantastycznie komponują się z optymistycznym przesłaniem jakie niosą sentencje w języku polskim. 

Wystarczą proste dodatki, aby stworzyć kompozycję, której zupełnie nic nie brakuje. 

Tutaj liczy się przesłanie i to ono ma przyciągać uwagę.

Zapraszam Was w podróż po tym magicznym, bajkowym lesie, 
który skrywa wiele niespodzianek i nie pozwala spocząć wyobraźni.

Każdy znajdzie coś dla siebie – delikatne desenie świetnie wyglądają w towarzystwie kwiatów 
i liści, a mocne wzory będą idealne m.in. do albumów jako tło jesiennych fotografii.

Przy tworzeniu tych kartek świetnie się bawiłam i uśmiech nie schodził mi z buzi, 
więc polecam i Tobie zabawę najnowszymi produktami Studio Forty 
– bo tworzenie powinno dawać radość, czasem także tą dziecięcą !


Wszystko do stworzenia takich karteczek znajdziecie TUTAJ w sklepie Studio Forty :)
Serdecznie polecam !!!

1 komentarz:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...