Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 10 stycznia 2014

Igielnik z motylkiem :)



Przedstawiam motylkowy igielnik od początku do końca wykonany przeze mnie :)
Czyli coś subtelnego dla małych i dużych krawcowych.
Mięciutki, pastelowy, a przede wszystkim jedyny taki !


A co tu robi ptaszek ?
Zwiastuje nadchodząca wiosnę czy...
sprawdźcie na moim bazarku, gdzie igielnik jest dostępny od zaraz !


Byle do wiosny !
Buziaki !



14 komentarzy:

  1. Ale uroczy:), śliczne kolorki :) podoba mi się ten igielnik bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniutki :)

    Pozdrawiam
    http://magiczneslowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jEST IDEALNY! Połązenie faktur i kolorków cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudeńko! może jakiś kursik na takie cudo byś zamieściła??

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, jakie pastelowe kolory! Piękny jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny igielnik!!!Taki kobiecy!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba igielnik!:) A ten ptaszek to......?:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny igielnik:)
    ptasio przesłodki

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...