Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 24 stycznia 2014

Pastelove i uśmiechnięte akcesoria kuchenne :)


Lubię pastele, nawet bardzo...
Dlatego długo się bez nich nie mogę obyć :)

Dwie z zakupionych łyżek są inne, nie serduszkowe, a uśmiechnięte.
Mniejsza i większa - postanowiłam je ubrać w pastelki właśnie :)


Wyglądają wiosennie, nieprawdaż ?
Dostępne jak ich poprzedniczki walentynkowe na moim bazarku :)

Życzę Wam wspaniałego weekendu i do zobaczenia !


5 komentarzy:

  1. Jeśli lubisz pastele ,zapraszam do siebie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) Nie miałyśmy takich z dziurami to im je namalowałyśmy:)
    http://addictedtocraftsblog.blogspot.com/2013/10/tesciowe-yzki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam że, że pomieszczenie kuchenne jest jedynym z najfajniejszych miejsc gdzie trzeba spędzać przyjemnie czas. Tym bardziej jej wykonanie i ustawienie ma jakieś znaczenie, ale dla mnie nie jest to najważniejsze. Dlatego mi bardziej zależy na wyposażeniu w narzędzia kuchenne jakim są roboty kuchenne https://duka.com/pl/agd/miksery i to w jaki sposób należy je użyć na co dzień.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...