Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 23 stycznia 2014

Live your dream - bo warto żyć marzeniami :)


Z gór przywiozłam ten podłużny koralik, bo gdy tylko go zobaczyłam - od razu wiedziałam, 
że chcę z nim zrobić wyjątkowa bransoletkę.


Tak oto powstała bransoletka z połączenia rzemyków i lnu,
zawieszką ze złotą myślą, dodatkowo kilka pięknych, drewnianych koralików 
i gotowe :) 


Co o niej myślicie ?
Póki co jest jeszcze dostępna na moim bazarku :)


Może skradnie czyjeś serce ? :)

Pozdrawiam serdecznie i ciepło, ciepluteńko, bo.... 
za okami zima na całego !



7 komentarzy:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...