Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 16 stycznia 2014

Sentencja...


Sentencja dobra dla mnie 
- bo w nowej pracy nie można się poddawać, choć początki bywają trudne.

Sentencja dobra dla każdego... 
bo w życiu trzeba być niezłomnym, wiernym swoim przekonaniom i... 
trzeba o tym pamiętać.

Dlatego powstała taka oto "przypominajka".

Nie poddałam się, ale... muszę trochę odpocząć.
Dlatego uciekam na kilka dni !
Do zobaczenia po powrocie ! :)

PS komplet bransoletek dostępny jest TU


5 komentarzy:

  1. Sentencja o której każdy powinien pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstrzeliłaś się z tym postem w moje ostatnie zawirowania życiowe, więc.... dzięki za przypomnienie, że nadal trzeba iść przed siebie, no matter what. Nie poddawać się i nigdy nie rezygnować z siebie, swoich dążeń i pragnień, chociaż Pani z biura sprzedaży pewnego dewelopera jakoś nie może tego zrozumieć;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...