Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


sobota, 16 stycznia 2016

Czy kapelusze mają duszę ?


Od zawsze myślałam, że kapelusze mogą nosić osoby, które mają wrodzoną klasę.
Po prostu to coś, co nie każdy ma.
Bo tylko wtedy kapelusz nie wygląda śmiesznie....

Mój dziadek - odkąd pamiętam nosi kapelusz.
Dla niego wyjątek stanowiło tylko upalne lato, ale i na ciepły dzień miał odpowiedni kapelusz.
Na spacer inny, na ryby inny....
No klasa sama w sobie.




Ja jestem z tych drugich, nie czuje się w kapeluszu na tyle komfortowo, 
by chodzić w nim zawsze i wszędzie.

Ostatnio dałam się namówić na zakup mojego pierwszego i pewnie.... ostatniego.

Dzisiaj wyjątkowy dzień, bo go zakładam !
Dzisiaj imieniny mojego dziadka :)


Ciekawe co powie na widok swojej wnuczki w kapeluszu ? :)
Hahahaha.... chyba zaczynam się stresować ;)

W razie gdyby było to nie do przyjęcia, to kapelusz zostawię Jemu ;)
Na nim jakoś zawsze świetnie leżą !




4 komentarze:

  1. Ja tez nie czuje sie komfortowo w kapeluszu... Ale mam taki jeden, siostra sobie kiedys kupila - w czarno-biala kratkę :) rzadko go ubieram, jak juz, to na jakies tematyczne imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zakup, Dziadek powinien być dumny!
    a ja uwielbiam wszelkie nakrycia głowy, nowy sezon to nowy kapelusz, oczywiście lubię też czapeczki, berety, toczki itd ale kapelusze chyba kocham najbardziej, no może jeszcze korony tak bardzo lubię :)
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  3. Ku mojemu zdziwieniu dziadek zareagował bardzo entuzjastycznie :)
    Podobało mu się, długo się uśmiechał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są stylizacje z kapeluszami na jesień i zimę, z luźnym ponczem .. takie " nonszalanckie noszenie się" :) sama pojechałam jakiś miesiąc temu do Takko i przytargałam do domku, okazał się za duży i wymieniłam na inny ciuszek -m żałuję, że nie było mniejszych.
    Najważniejsze żeby czuć się komfortowo - potwierdzam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...