Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 21 stycznia 2016

Nowy stary fotel bujany :)


Kolejny mebelek przeszedł metamorfozę.
Jakiś czas temu wyszperałam w Internecie ten piękny, dębowy fotel bujany.

Dzisiaj, w nowej odsłonie stanowi ozdobę pokoju dziennego.


Już widzę siebie w nim z książka, kubkiem herbaty mmmmm.....
Niech tylko wosk dobrze wyschnie :) !!!


A Wam jak się podoba ??
Ja jestem przeszczęśliwa, bo już od dawna o takim marzyłam.






11 komentarzy:

  1. ale super ! biały wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz oko do znajdowania perełek :)))) Cudnej urody bujany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło fajnie - ja mam problem - malować czy zostawić w starym stylu - na razie pomalowałam mały bujak w którym siedzi misio Miodzio - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotel prześliczny. Bardzo podoba mi się u Ciebie. Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam do siebie Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Udana metamorfoza, fotel wyszedł bajecznie, zresztą w takim otoczeniu nie może być inaczej ;)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudny, dla mnie co białe zawsze piękniejsze :)
    W ogóle śliczny klimat u Ciebie. Gdzieś .... tam w tle fotela widzę taką pufkę dzierganą szukam takiej :) świetna jest marzy mi się miętowa i różowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty to umiesz wyszukać perełki! Po przemianie fotel wygląda cudownie, w ogóle cały Twój pokój dzienny jest magiczny! Chciałabym mieć tak urządzony salon w przyszłości :) bardzo przytulnie!

    A samego fotela też zazdraszczam - wizja czytania sobie wieczorem książki w takim fotelu - bajka!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...