Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 14 stycznia 2016

Kuferek na wspomnienia ślubne :)


Jakiś czas temu miałam przyjemność wykonać taki oto kuferek dla pewnej pary.
Skrzyneczka jako miejsce na pamiątki, zdjęcia etc.

Mam nadzieję, że obdarowanym przypadł do gustu. 
Motyw róż i bzów wydał mi się bardzo akuratny :)

Zdjęcia niestety takie sobie, bo światło już późno popołudniowe i szaro za oknami,
ale myślę, że co nieco widać :)



Kolor złamanej bieli, delikatne przecierki i szablony stworzyły subtelną
(pomimo sporych rozmiarów) całość.

Podoba Wam się ?





3 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...