Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


niedziela, 24 stycznia 2016

Pastelowy łapacz snów....


Miewacie złe sny ?
A może cierpicie na bezsenność ?

Legenda głosi, że łapacze snów pomagają przezwyciężyć kiepskie noce :)

Wyganiają co złe, przyciągają co dobre - czego chcieć więcej?

Ten poniżej został przeze mnie
ręcznie wykonany z pięknych, pastelowych tasiemek, koronek i paciorków.



Śliczna ozdoba sypialni, jak również pokoiku dziecięcego.

Gdyby komuś był niezbędny, w celu uzyskania nocnego spokoju - zapraszam na bazarek TUTAJ :)




4 komentarze:

  1. Świetny! Jakiś czas temu kupiłam podobny dla siostry na prezdent :)
    muszę sama spróbować taki zrobić dla siebie :) dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, cieszę się bardzo, że przypadł Ci do gustu :)
      Buziaki !

      Usuń
  2. Fantastyczny łapacz snów :-) Piękny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej patrzę na to jak na dekorację, bo snów na szczęście złych nie mam ale jedno trzeba przyznać, że ma swój urok :))
    Buźka

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...