Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


niedziela, 14 października 2018

Dla Ciebie - tutorial na pudełeczko prezentowe

Cześć Kochani! 
Wczoraj miałam okazję przywitać się na blogu Agaterii 
i zaprezentować swoją pierwszą pracę dla nich stworzoną,
którą jest tutorial na ozdobne pudełeczko.

Do jego wykonania wykorzystałam wiele elementów, 
które są dostępne w sklepiku Agaterii.
Zaczęłam od pasty modelującej, masek oraz papierów, którymi okleiłam bazę.
Bardzo przydatny okazał się romantyczny arkusz do wycinania oraz stemple, 
które idealnie uzupełniły całą kompozycję na wieczku.
Czuję, że zestaw z ramką i napisami będzie jednym z moich ulubionych.
Ale po co tyle gadać ?
Zobaczcie krok po kroku jak powstawało to pudełeczko i bawcie się dobrze!















Ciepło pozdrawiam

Magda

7 komentarzy:

  1. Wow !!! Wyszło piękne pudełeczko !!! Czuję się zainspirowana ! dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie masz pojęcia jak mnie to cieszy, daje to motywację do dalszej pracy :) Dziękuję za przemiłe słowa !

      Usuń
  2. Piękne pudełeczko powstało, a tutorial fajnie przygotowany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janiu - bardzo dziękuję, cieszę się, że Ci się spodobał :)

      Usuń
  3. jakie piekne, romantyczne pudeleczko:)!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...