Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 26 października 2018

Naturalnie, że wspaniałe :)

Mydełka z Zielonej Kozy  są wspaniałe, niezwykle wyjątkowe
- więcej ciężko wyrazić słowami.
Po prostu trzeba to poczuć... na własnej skórze i nie tylko.
Bo i zapachy mają totalnie obłędne !
Zakochałam się w tych aromatach od pierwszego "niuchnięcia".
Świetne, naturalne składy i ładny wygląd, to kolejne ich zalety.

Rewelacyjnie sprawdzą się w każdej łazience,
bo jest ich na tyle dużo, że dla każdej osoby znajdzie się odpowiednie mydełko.

Dla dorosłych, dla dzieci, do skóry suchej, problematycznej,
 takiej ze zmarszczkami, a nawet do włosów !
Idealnie sprawdzą się jako uroczy upominek, 
ale pierwszą kostkę sprawiłam samej sobie.
Kawa i cynamon. Mmmmmm...
Pachnie tak wspaniale, drobinki kawy masują i wygładzają skórę,
która po kąpieli pachnie jak zimowe, słodkie ciasteczko korzenne.
Lawenda ukoi zmysły, a mango pobudzi do działania.
Zielona herbata z cytryną będzie idealna dla wielbicieli świeżych, 
cytrusowych aromatów.

Koniecznie zajrzyjcie na stronę Zielonej Kozy - bo oprócz mydeł
mają w ofercie peelingi cukrowe, kule musujące oraz balsamy do ciała i ust.
Wszystko to w absolutnie smakowitych wydaniach, ponadto ekologiczne, 
handmade i polskie!
Czego chcieć więcej ?

Ja Wam powiem - pasujących do kompletów kąpielowych - drewnianych mis.
Razem z tymi produktami tworzą kompozycję idealną.
Znajdziecie je m.in. na zielonym Instagramie :)
Serdecznie Wam je polecam !






Ja niebawem śmigam po odpowiednią do takich mydełek mydelniczkę
- taka jak w Ikea będzie okey :)
U mnie wchodzą do codziennego użytku !
Wspaniałego, pachnącego weekendu ! :)
Ściskam mocno
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...