Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 17 października 2018

Rodzinka w komplecie ;)

 Taka piękna jesień to wspaniała okazja do zrobienia kilku zdjęć na pamiątkę.
Wreszcie mamy zdjęcia całą czwórką.
Łatwo nie było, ale wyszło jako tako ;)
My, psiaki i aparat - ujęcia może nie zawsze super celne 
(statyw jakoś sam nie chciał pracować), ale nie to jest najważniejsze :)

Na drugi dzień udało się również ściągnąć moją siostrę i... kolejnego modela ;)
Trzy psiaki i cztery człowieki - nikt nie ucierpiał, wszyscy zadowoleni !




 Fotka rozdawała całusy, 
a Dżeki - jakby robił to od zawsze - pięknie pozował do zdjęć :)
Psiolubne człowieki uśmiechnięte, a więc nie pozostaje nic,
jak tylko wybrać kilka zdjęć i wywołać przy najbliższej okazji.

Lubicie takie "sesje" i wywołujecie jeszcze jakieś zdjęcia ?



 Serdecznie pozdrawiamy !
Łatka, Magda, Fotka i Bartek <3

2 komentarze:

  1. Fajna pamiątka w pięknej jesiennej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspomnienia zostaną na zawsze - będzie miło do nich wracać :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...