Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


niedziela, 21 października 2018

Świąteczne życzenia w kartkach zaklęte :)

Witajcie !
Zaczęliście już odliczać dni do Świąt Bożego Narodzenia ?
Zauważyłam w sklepach już istne szaleństwo, dosyć szybko, czyż nie ?
Jednak mnie to nie przeszkadza - od miesiąca jestem w świątecznym klimacie,
a to za sprawą papierów, stempli i świątecznych dodatków.

To one niepodzielnie królują w mojej scrapowej pracowni.
Zieleń, czerwień, biel i złoto.
Razem tak wspaniale się komponują.
Do tych kartek użyłam pasty oraz szablonów, a także wielu dodatków.

 Bardzo ładnie komponują się tutaj elementy wycięte ze świątecznego arkusza
oraz stempel z embossingową śnieżynką.

Gałązki jemioły i półperełki rewelacyjnie wyglądają na tle stempla z nutami,
który - dzięki swojej uniwersalności - sprawdzi się w wielu (nie tylko świątecznych) pracach.
Radości z tworzenia !






Miłego dnia !

4 komentarze:

  1. Ładne:)
    Ja jeszcze nie zauważyłam świątecznego szaleństwa, bo unikam centrów handlowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ja również staram się unikać, nie zawsze jednak się da. We wrześniu jednak kompletnie mnie to zaskoczyło :)

      Usuń
  2. Śliczne karteczki. Ja świątecznego szaleństwa staram się unikać do grudnia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga ! Byłoby cudownie móc ustrzec się go aż do grudnia, bo niestety później okazuje się, że w samym grudniu człowiek jest już bardzo zmęczony tematem....

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...