Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 1 października 2018

Kartka i pudełeczko na słodkie życzenia




A może znacie kogoś, komu słodki upominek jak ta kartka i pudełeczko
z czekoladkami sprawią przyjemność ?
Każdy z nas zna przecież przynajmniej jednego łasucha.
A świąteczne życzenia – mimo, że same w sobie miłe i słodkie – doprawione czekoladą sprawią,
że uśmiechnie się jeszcze szerzej.
Gotowe pudełeczko, które wystarczy złożyć i umieścić w środku drobiazg lub coś słodkiego,
to fenomenalny pomysł na nadchodzące Święta!

Wzory i kolory, które idealnie pasują do mojej warstwowej kartki,
to ogromna zaleta kolekcji Rosy CosyChristmas.

Wykorzystałam tu również naklejki z polskimi sentencjami oraz arkusz z elementami do wycinania, 
które znajdziecie w dobrych sklepach scrapbookingowych.

Dzięki tej kolekcji naprawdę można poczuć magię Świąt – nawet w październiku.



4 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...