Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 22 października 2018

Skrzacik zimowy

Tak jak zapowiadałam prac zimowych będzie u mnie coraz więcej,
bowiem kilka inspiracji poleciało już w świat :)

Takiego uroczego skrzacika łatwo i błyskawicznie wykonacie samodzielnie.

Jako bazę wykorzystałam tutaj styropianowy stożek
filc czerwony i zielony (krasnal ma zieloną kurteczkę, której fragment widać na ostatnim zdjęciu), 
futerko na taśmie (w sklepie znajdziecie rożne kolory i szerokości),
klej na gorąco, pomponik i dodatki, które umieściłam na plasterku z drewna 
(m.in. naklejkę tablicową, owoce ostrokrzewu i mini choinkę).

Skrzacik poleca się na nadchodzące święta 
- nie zajmuje dużo miejsca, nie wymaga regularnego karmienia, 
a wszyscy na jego widok się uśmiechają.

Przesyłam uściski i życzę miłego popołudnia !


8 komentarzy:

  1. Cudny ten skrzacik, bardzo norweski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodki. Super pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dzięki ! Pozdrawiam Cię również serdecznie !

      Usuń
  3. No rzeczywiście proste. Ale to ty kochana wymyśliłaś, ja już kiedyś kombinowalam i uszylam woreczek z ryżem zamiast tego stożka. Narobiłam się , a twój i tak ładniejszy. Jeśli pozwolisz to pomysł zaanektuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, będzie mi bardzo miło. Po to właśnie te wszystkie swoje pomysły tutaj spisuję - żeby innym również ułatwić życie. Nie miałabym cierpliwości do szycie tych ryżowych woreczków, więc podziwiam! Mój to taki gotowy w 5 minut ;)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...