Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 10 grudnia 2018

Choinka w stylu shabby chic :)

Witajcie Moi Drodzy !
Zrobiłam dla Was choinkę w lubianym przez wiele osób stylu shabby chic.
Drewnianą bazę pokryłam białą farbą kredową,
a brązowej użyłam do zrobienia wzorów na całej powierzchni – stempel gałązka.
Naturalne dodatki w postaci szyszek, gwiazd anyżu oraz wycinanka – poisencja
nadają świątecznego charakteru mojej pracy.
Z całego serca polecam Wam stempelki z napisami
– ja tym razem wybrałam "ho ho ho !"
Ale jest ich w ofercie Agaterii znacznie więcej !




Jak podoba Wam się taka jasna choinka z dodatkami w kolorze złota ?
Dobrego tygodnia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...