Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 11 grudnia 2018

Dekoracja do okna

Lubię robić samodzielnie dekoracje wszelkiego rodzaju.
Aktualnie czas sprzyja tym zimowym i świątecznym,
dlatego postawiłam na bombki, jednak w bardzo naturalnym wydaniu.

Z lasu przytargałam solidny patyk,
na którym przy użyciu naturalnego sznurka 
i kleju na gorąco zawiesiłam swoje bombki styropianowe.
Pierwsza z nich została pokryta efektem kamienia, dodałam ornament 
i lekko podbarwiłam farbami - m.in. złotą metaliczną.

Kolejna została pokryta szyszkami modrzewiowymi, a następna zielonym chrobotkiem,
który również został przyklejony klejem z pistoletu.
Ostatnią zdobią popielate piórka i "zmrożone" owoce jarzębiny.
Reszta zawieszek pochodzi z Action, girlanda to Ikea, 
a patyk cały jest pokryty subtelnym łańcuchem świetlnym z Jysk.

Sama dekoracja robi naprawdę fajne wrażenie.
Tym bardziej, gdy można się pochwalić, że wymyśliło się i zrobiło całkiem samemu.

W weekend czas skoczyć po choinkę, bo.... już mi się jej chce :) 
Uściski !





1 komentarz:

  1. Pięknie to wygląda. Również lubię takie naturalne dekoracje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...