Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 14 grudnia 2018

Stroik z duża szyszunią i takie szybkie pytanko do Was :)

Bo kto powiedział, że stroiki świąteczne muszą być tradycyjne ?
Ja stawiam tym razem na coś innego.
Metalowa doniczka pokryta efektem kamienia, wygląda bardzo ciekawie.
Do tego szyszka imitująca choinkę, chrobotek, szyszki modrzewiowe,
mikrokulki, skrzacik i kilka dekoracyjnych dodatków :)

Co Wy na to ?


I muszę Wam się jeszcze do czegoś przyznać...
Nooooo.... nie mamy jeszcze choinki.
Wydaje mi się, że jeszcze TYLKO my nie mamy.
Halo halo !?
Jest tu ktoś jeszcze, kto nie ma ?

Może w niedzielę uda nam się zmienić ten stan.
Bardzo bym tego chciała, bo.... no chce mi się już choinki :)
Ona zawsze wprowadza do domu taką magię !

Oby tylko Fotka nie postanowiła się z nią pobawić hahahahaha !
Uściski przedweekendowe !








6 komentarzy:

  1. powiem Ci w sekrecie ,że ja tez jeszcez nie mam choinki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha Aga, to cudownie ! Dzięki za wsparcie :*

      Usuń
  2. Ja też jeszcze nie mam w domu. Choinka stoi na zewnątrz jeszcze :) A w sekrecie powiem, że będę miała dwie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oOOOOooo... super ! dwie takie same czy jedna mała, a druga większa ?

      Usuń
  3. Ja nie mam! Ale cierpliwie czekam. We wtorek kupuję "na wyprzedaży" u leśników. Tylko taka ma ten zapach i wartość. Bo pamiętam, jak taką przynosił zawsze do domu mój tata. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmmmmm wspaniale, na pewno będzie wyjątkowa - tym bardziej, że wspomnienia takie miłe :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...