Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 18 grudnia 2018

Pada śnieg - dekoracja świąteczna

Mam dla Was dzisiaj coś innego - dalej jednak pozostaję w mocno naturalnych klimatach.
Dekoracja, stroik, wykonany na plastrze drewna.
Drewniana choineczka w jego centralnej części oraz dodatki - saneczki,
mech, sztuczny śnieg, pompony (solo i na taśmie), aniołek oraz naklejki.

Mając potrzebne produkty oraz klej na gorąco, wystarczy dosłownie parę minut, 
aby stworzyć ciekawą dekorację.
Zamiast aniołka i sanek fajnie sprawdzą się również rozmaite bombeczki i gałązki.
Wiadomość z ostatniej chwili jest taka, że choinkę nareszcie mamy.
Pojechaliśmy po drzewko w donicy, po jodłę, a wróciliśmy z.... ciętym świerkiem hahahaha
Nie ma to jak trzymać się planu ;)
Za to uważam, że jest przepiękny. Jak z reklamy ;)
Równiutki, puchaty i od wczoraj połyskują na nim lampki i dekoracje.
Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się zrobić kilka zdjęć i Wam ją pokazać.

Uściski przesyłam i życzę spokoju w tym szalonym, przedświątecznym czasie!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...