Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 17 grudnia 2018

Świąteczna dekoracja :)

Nigdy nie jest za późno by ozdobić dom prostą dekoracją.
W tym celu poszłam na spacer i nazbierałam gałązek.
Zrobiłam z nich wianuszki, które udekorowałam bardzo delikatnie.

Wykorzystałam m.in. gwiazdki anyżu, dzwoneczki, 
ażurową wycinankę gwiazdkę 3D  oraz element, który stworzyłam używając stempli.
Stempel wianek z ostrokrzewu odcisnęłam używając zielonego tuszu do stempli,
natomiast napis Noel wykonałam używając oliwkowego pudru do embossingu.

Dodatkowo wianuszek i pierwszą literę pokryłam konturówką 3D.
Jeszcze tylko czerwone tasiemki i wianuszki gotowe !
Lubicie takie proste, naturalne dekoracje w domu ?






2 komentarze:

  1. Fajowe są te zawieszki, szczególnie te z gwiazdkami w środku. Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję za tak miłe słowa :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...