Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 12 grudnia 2018

Pierzasta choinka :)


Dzisiaj troszkę choinkowo :)
Co powiecie na taką pierzastą odsłonę drzewka ?

Aby ją wykonać będzie Wam potrzebny stożek styropianowy, klej na gorąco,
boa z piór oraz pompony na taśmie i naklejki,
które ozdobią całe drzewko niczym bombki :)

Wszystkie potrzebne artykuły dostaniecie w sklepie dpCraft.

Mam świadomość, że nie każdy ma w domu naturalne drzewko 
- tym bardziej zachęcam do zrobienia sobie czegoś oryginalnego, 
czego nikt inny nie ma i co wykorzystamy przez kolejnych kilka sezonów :)




5 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalna choineczka. Pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, ogromnie dziękuję za tak miłe słowa :)

      Usuń
  2. widziała do tej pory tylko z samych piórek a ta taka na bogato i wygląda to bardzo fajnie. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo tak Agatko, ta zdecydowanie jest na puchato i bogato :) Również Cię pozdrawiam ciepło :) !!!

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...