Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 7 grudnia 2018

Zimowe domki na choinkę

Nową dekoracją w tym roku będą u nas zimowe domki na choinkę.
Do ich wykonania użyłam świątecznych papierów Piątek Trzynastego -
z kolekcji Rosy Cosy Christmas oraz kilku farb i pasty śniegowej.
Wycięte elementy podkreślają zimowo-świąteczny charakter dekoracji.
Budki dla ptaków są proste i bardzo przyjemne do wykonania.
Gotowe bazy okleiłam – w całości lub częściowo – papierami.
Bardzo lubię postarzane dekoracje, dlatego utrzymałam je w stylu shabby chic.


Myślę, że na zielonej, pachnącej choince będą prezentowały się pięknie.
Ozdabianie było wspaniałą zabawą, więc powstaną kolejne, 
które staną się upominkiem dla najbliższych.


5 komentarzy:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...