Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


sobota, 8 lutego 2014

Łateczka jest z nami ! :)


Od wczoraj, czyli od 7. lutego mieszkamy sobie we trójkę.
Te przestraszone oczka z godziny na godzinę stają się bardziej ufne.


Ma już swoje ulubione miejsce, jednak nie odstępuje nas na krok.
Przy nas czuje się pewniej, przytula się i zasypia.


Poranny spacerek już zaliczony, śniadanko zjedzone...
chyba czas na kolejną drzemkę ;)

Pozdrawiamy!


16 komentarzy:

  1. Super słodziak:)
    pozdrowionka i miłego weekendu kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka kochana! Na pewno odnajdzie się w Krainie Szczęśliwości!

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie ma cudne oczęta:)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu, cudna psinka!
    Masz wieeelkie serducho!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna jest! Nasz psiak też uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana psinka:) Tak patrzy, że aż serce dotyka tym wzrokiem... Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super słodziak z niej :))) Psiaki to bardzo wdzięczne stworzenia...

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna! Te oczy są po prostu rozczulające :)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dobrze, że są na tym świecie ludzie o wielkim sercu :)
    Śliczny psiak. Myślę, że już pokochała swoją nową panią całym sercem :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale słodka psinka!!! No to teraz będzie dużo tematów do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest po prostu śliczna :) I te ciemnobursztynowe oczyska!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesłodka:)) Wszystkie nasze też były skąś... Kociska również;)

    OdpowiedzUsuń
  13. o rany cóż za słodyczka!!! Gratuluję nowego członka rodziny!!! Domyślam się, że uratowana...?Pamiętam jak wałczyłaś o Leonka:) Wspaniale!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...