Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 3 lutego 2014

Babeczki kawowo - waniliowe :)


Skusiłam się w ten weekend na zrobienie czegoś słodkiego.
Przejrzałam ostatnie wpisy na blogach i stronach z wypiekami i padło na babeczki caffe latte.


Te małe bomby kaloryczne są przepyszne :)
Wzbogacone najprawdziwszą wanilią i kawą tworzą piękne, 
dwukolorowe ciasteczka pod warstwą puszystej śmietany :)


Kawa w górnej warstwie ciasteczka nadaje ciastku bardzo delikatny smak i aromat.
Nie przeszkadza on w żadnym stopniu podaniu do niego prawdziwego latte :)


Zachęcam wszystkie łasuchy do wypróbowania tego przepisu :)


6 komentarzy:

  1. mmm... pysznie wyglądają !! Właśnie ostatnio miałam ochotę upichcić jakieś babeczki z bitą śmietaną czy budyniem.. ale te wyglądają wybornie, aż sobie przepis zapiszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo diablica :)))
    człowiek z dietami się zmaga a tu takie rzeczy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają tak ślicznie i uroczo, że żal byłoby mi je zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  4. och jak Ty to robisz, że wszystko jest takie prześliczne!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...