Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 6 lutego 2014

Sycąca sałatka z indykiem :)


Na lunch, obiad i na kolację...
Świetnie się nadaje taka sałatka :)

Czego w niej nie ma !

Filet z indyka kroimy w kawałeczki i smażymy na złocisty kolor
z dodatkiem ulubionych ziół i przypraw 
(ja dodałam pieprz cayenne, curry, słodką paprykę, świeży czosnek).

W dużej misce szykujemy dla niego posłanko.
Przyda na się:
mix sałat, kawałeczki awokado, seler naciowy, oliwki, czerwona cebulka, pestki dyni,
chrupiące grzaneczki i kosteczki sera 
(może być żółty, pleśniowy lub feta - jaki lubicie!).

Można dla koloru dorzucić też pomidorka (mnie akurat się skończyły) 
i koniecznie pyszny, lekki dressing :)
 Najlepiej taki na bazie naturalnego miodu i soku z cytryny 
- ta sałatka to istna bomba witaminowa :)

Świetna na taką szarugę za oknami :)




Podajemy najlepiej z jeszcze ciepłym indyczkiem :)
Smacznego !


4 komentarze:

  1. mniam:) przynajmniej tak wygląda:)))Pozdrawiam i udanego dnia życze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie się prezentuje, pewnie jeszcze lepiej smakuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepisik do wypróbowania....

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...