Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 6 lutego 2014

Sycąca sałatka z indykiem :)


Na lunch, obiad i na kolację...
Świetnie się nadaje taka sałatka :)

Czego w niej nie ma !

Filet z indyka kroimy w kawałeczki i smażymy na złocisty kolor
z dodatkiem ulubionych ziół i przypraw 
(ja dodałam pieprz cayenne, curry, słodką paprykę, świeży czosnek).

W dużej misce szykujemy dla niego posłanko.
Przyda na się:
mix sałat, kawałeczki awokado, seler naciowy, oliwki, czerwona cebulka, pestki dyni,
chrupiące grzaneczki i kosteczki sera 
(może być żółty, pleśniowy lub feta - jaki lubicie!).

Można dla koloru dorzucić też pomidorka (mnie akurat się skończyły) 
i koniecznie pyszny, lekki dressing :)
 Najlepiej taki na bazie naturalnego miodu i soku z cytryny 
- ta sałatka to istna bomba witaminowa :)

Świetna na taką szarugę za oknami :)




Podajemy najlepiej z jeszcze ciepłym indyczkiem :)
Smacznego !


4 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...